גלרי אקדמי
גלרי אקדמי

VICTORY-STYLE המרכז להחלקות קראטין
VICTORY-STYLE המרכז להחלקות קראטין

אסתר סטיילינג - דקלה - טניה
אסתר סטיילינג - דקלה - טניה

צימר
צימר "צבעים בגליל"

שי הפקות - דוקטור שקשוקה
שי הפקות - דוקטור שקשוקה

קלין סיטי שירותי ניקיון ואחזקה
קלין סיטי שירותי ניקיון ואחזקה

תכשיטי חן ויופי
תכשיטי חן ויופי

א.ש שיווק
א.ש שיווק

Media Arsenal
Media Arsenal

צפי אבידר הקוסמטיקאית שלך
צפי אבידר הקוסמטיקאית שלך

פוטושופ אקספרס
פוטושופ אקספרס

גומילי מפלי שוקולד ומתוקים
גומילי מפלי שוקולד ומתוקים

רהיטי עיצובים
רהיטי עיצובים

שרון אירועים - הפעלת ימי הולדת
שרון אירועים - הפעלת ימי הולדת

MyTinok.com
MyTinok.com



לרזות עם חגית חסון
לרזות עם חגית חסון

שירו למלך תקליטנים,תזמורת ועוד
שירו למלך תקליטנים,תזמורת ועוד

מתחם האירועים
מתחם האירועים "לוקה"

נורלייט 1992 בעמ
נורלייט 1992 בעמ

relaxproteva
relaxproteva

הרחקת יונים - מהלל בעמ
הרחקת יונים - מהלל בעמ

און ליין ביטוחים
און ליין ביטוחים

מלינסקי - הסרת משקפיים
מלינסקי - הסרת משקפיים

גיא הלר – קליניקה ומרכז לימודי
גיא הלר – קליניקה ומרכז לימודי

הררי לימודי מחשבים
הררי לימודי מחשבים

המעבדה הירושלמית המרכזית
המעבדה הירושלמית המרכזית

מרפאת שיניים דוקטור מירי פיצר
מרפאת שיניים דוקטור מירי פיצר

אולג הובלות
אולג הובלות

טיולי גיפים בצפון 0502232798
טיולי גיפים בצפון 0502232798

מרפאת הסוף לכאב
מרפאת הסוף לכאב

אתרי עסקים, פרסום עסקים ושוברי הנחות

אתרי עסקים
אתרי עסקים, פרסום עסקים ושוברי הנחות, קופונים, קופון, קופוני הנחה, קופוני הנחות

למי מאתנו העצמאיים, אשר יודעים שאין להם על מי לסמוך אלא על עצמם בלבד, אין את הצורך בקידום ופרסום העסק שלהם? שהרי הכל בידיים שלנו. אנו לא שכירים שיודעים שבכל 15 לחודש נכנסת לנו משכורת קבועה ממקום עבודה קבוע. אנו עצמאיים אשר ההכנסה שלנו תלויה אך ורק בנו. בשביל לייצר הכנסה צריך למשוך הכנסה. בכדי למשוך הכנסה צריך לייצר פרסום. פרסום עולה כסף, פרסום לוקח זמן, פרסום זה גם עניין של תזמון. העבודה הקשה שלפרסום העסק צריכה להתבצע יום-יום ללא לאות. שיווק הואעניין קריטי גם בעסק מתחיל וגם בעסק שקיים שנים. זו אחת העבודות הכי קשות עבור עצמאי ולעיתים הכי פחות אהודות בעיני בעלי עסק. לשווק את העסק, לגרום ללקוחות לקנות דווקא אצלך יותר מאשר אצל אחרים זו עבודה קשה במיוחד. אך מצד שני, ככל שתפרסם יותר, כך ישמעו עליך יותר. ככל שישמעו עליך יותר, כך יש יותר סיכוי שיזכרו אותך כשירצו לרכוש דבר מה הקשור לבית העסק שלך. כאשר ירכשו ממך סוף סוף והרושם יהיה טוב בעיני הלקוח, השיווק יבוצע כבר ע"י הלקוח מפה לאוזן וכן הלאה, כמו כדור-שלג מתגלגל. אך כדי שכל זה יקרה, צריך להתחיל למשוך אליך לקוחות וישנן המון שיטות פרסום של בעל עסק עצמאי. דוגמא אחת היא לפרסם עסק בכל מיני אתרי עסקים. בכל מיני אתרי עסקים מסוימים קיימת אפשרות לפרסם שוברי הנחה לרכישה בבית עסק שלך. שוברי הנחות הם שיטה מצוינת למשוך לקוחות, כי הרי ידוע שכולם אוהבים הנחות ומחפשים אותם בכל מקום אפשרי ובמיוחד באינטרנט אתרי עסקים. בימינו, כל אדם כמעט מחובר לאינטרנט. הגישה למידע היא אינסופית ופרסום עסקים קיים בכל אתר, בכל מקום, בכל מיני שיטות. דבר נוסף שמקשר בין רוב האנשים היום הוא הסטטוס הסוציו-אקונומי. רובם שייכים למעמד הביניים ומעמד זה ברובו מחפש אחר מבצעים והנחות, תמיד מחפש לקנות יותר-בפחות. בדיוק עבור כך קיימים שוברי הנחות, קופונים, מבצעים, מחירי סוף עונה ועוד. שוברי ההנחות מעניקים עבור בית עסק כשלך מספר אפשרויות: האחת, שיווק ופרסום עסקים כמו שלך. השנייה, פרסום מחירים אטרקטיביים עבור לקוחות פוטנציאליים. השלישית: משיכת לקוחות פוטנציאליים. הרביעית: מכירה. ברגע שפרסמת באתרי העסקים שוברים במחירים ללא תחרות או שהצעת הצעה חסרת תקדים בשילוב של תזמון נכון, למשל: הנחה על סט סירים, או, הנחה על ערכות חומרי ניקיון - לקראת חג הפסח, יצרת מצב של מכירה בטוחה. פרסום העסק שלך יצליח, המכירות שלך יגדלו ובפעם הבאה תוכל למכור במחיר גבוה יותר, כי הלקוחות כבר שלך. אין נוסחה בטוחה להצלחה בטוחה, אך ברוב המקרים, בשילוב הזמן הנכון עם המחיר הנכון, זו נוסחה שלרוב מצליחה. ברגע שמצאת את הנוסחה, לא סיימת. צריך להתמיד ולחדש ללקוחות חדשים ואף ללקוחות שכבר קיימים. שוברי הנחה הם אמצעי יעיל ביותר של קידום מכירות. כל עסק יכול להשתמש בהם על מנת לגרום ללקוח לבקר בעסק ולהשתמש בשובר, או כאמצעי למתן הטבות ללקוחות קיימים לשימור וחיזוק הקשר עם העסק. במקרה כזה של מתן השובר ללקוחות קיימים, שובר הנחה שומר על תדמיתו האיכותית של המוצר מאחר והוא ניתן למספר מצומצם של לקוחות, בעוד שהנחות נתפסות לפעמים, בעיני הלקוח, כהורדת מחיר עקב איכות מוצר ירודה או עקב חיסול מלאי. השובר מעביר מסר של מתנה ושל ערך מוסף. יחד עם זאת, הוא גורם ללקוח להרגיש כי הוא צרכן חכם וחסכן. יצירת רגש חיובי מסוג זה עלולה לגרום ללקוח לרצות לרכוש בעתיד גם ללא השובר שניתן לו. אתרי העסקים מעניקים לך, מעבר לאפשרויות שצוינו לעיל, גם קידום באינטרנט. שיטת הקידום באינטרנט חשובה מאוד לעסק. כשלקוח פוטנציאלי מחפש תחום מסוים במנוע החיפוש, מופיעות לו מספר רב של תוצאות. לרוב, הלקוח יקליק על הקישור הראשון שיראה, או יתמקד בדף הראשון בלבד. אתרי העסקים עובדים קשה מאוד כדי לייצר תוצאות סריקה טובות במנועי החיפוש כדי למשוך לקוחות מתאימים לשוברי ההנחות שלך. ברגע שלקוח מוצא את מבוקשו, אם זה במחיר שנתת או סוג המוצר שפרסמת ואם הכול יחד מתאים לכיסו, זו מכירה בטוחה. פרסום העסק שלך באתרי עסקים מומלץ ולעיתים אף הכרחי, להצלחה שלך, לפרסום שלך, להזדמנות שלך להתברג בעולם העסקים במקום ובזמן הנכון, להיחשב בעיני לקוחות כמו בעל עסק איכותי עם מחירים סבירים ושווים לכל כיס. אל תוותר על ההזדמנות להתפרסם ובו בזמן גם להרוויח.

אתרי עסקים, פרסום עסקים ושוברי הנחות

Valid CSS! Valid HTML 4.01 Transitional