חשבים פלוס

כתיבת ברכות לאירועים

קופונים, קופון, קופונים למסעדות, קופונים לצימרים

הכתבה נשלחה בתאריך 01/05/2013 17:09:40
קופונים, קופון, קופונים למסעדות, קופונים לצימריםקופונים, קופון, קופונים למסעדות, קופונים לצימרים
קופונים – קופון – קופונים למסעדות – קופונים לצימרים
אנחנו קבוצה קטנה של חברים, 3 זוגות עם ילדים, משכנתא, שכירות וכל ההוצאות הרגילות של אנשים רגילים. שתיים מהנשים שלנו עובדות, אחת מהן עקרת בית עם תינוק בבית. חיי השגרה מלווים באתגרים משלהם. חינוך הילדים, הוצאות שוטפות, עמידה בלוחות זמנים במקום העבודה, הסעת ילדים לחוגים ועוד. באחד הערבים שנפגשנו, דיברנו על כך שכדאי ורצוי לארגן נופש מסודר לכל שלושת המשפחות. חבר שלי, רונן, אמר שקיבל תמריצים וגם בונוסים במשך השנה בצורת קופונים למסעדות שניתן לממש בכל הארץ. אשתו של אסף אמרה שיש לה שני קופונים לצימרים ולי היה גם כן קופון לצימר שקיבלתי מהעבודה. נכון שזה נשמע מצחיק לארגן נופש על סמך קופונים, אבל עם ההוצאות השוטפות, כדאי לנצל כל הטבה כזו ואפילו חשוב. החלטנו לצאת ולארגן נופש בצפון. נכנסנו לאתר אינטרנט וכל משפחה חיפשה עוד קופונים שאפשר להשתמש בהם. קופונים למסעדות ומקומות בילוי לילדים, קופונים לבתי קפה ועוד. היו לנו כבר שלושה קופונים לצימרים, כך שניתן לומר שכיסינו את העניין הזה. נצטרך רק להוסיף כסף על הילדים מאחר ואלו קופונים לזוגות. כל קופון כזה שווה הרבה כסף לכל משפחה. כשהגיעו אותם קופונים שהזמנו בדואר, חילקנו כל קופון לכל משפחה לפי הזמנתם באינטרנט. צלצלנו לצימר, סגרנו תאריך וכבר באותו סוף שבוע יצאנו לדרך, כל משפחה עם ילדיה. הנסיעה הייתה ארוכה. היינו חייבים לעצור להתרעננות והילדים רצו לאכול. עצרנו בצד וראינו מסעדה שהייתה רשומה עלייה אותם קופונים למסעדות שהיו בידינו. נכנסנו לאכול ויצאנו שוב לדרך. כשהגענו לצימר, מסרה כל משפחה קופון אחד שלה לבעלת המקום. היא אמרה שניתן להרחיב כל הטבה שנותנים בכל מיני קופונים לצימרים ונוכל לקבל בקתות עץ במקום חדרים. אבל התוספת הייתה גדולה מדי לכל משפחה והעדפנו להשאיר זאת כך. בעלת המקום הייתה נחמדה מאוד והובילה אותנו בעצמה לראות את חדרי נופש שלנו. הנחנו את הדברים תיקים ושאר ציוד הליווי והחלטנו לטייל קצת באזור. אבל קודם היינו חייבים לאכול באיזו מסעדה. עבר זמן מה מאז הארוחה האחרונה שלנו. נכנסנו לעוד מסעדה שהייתה בהסדר של קופונים למסעדות וישבנו לאכול. אח"כ נסענו למקום שהילדים אהבו מאוד. זה פארק ענק עם מדשאות רחבות, פינות ליטוף בכל מקום וגם בעלי חיים ממש מתוקים. מצאנו את המקום הזה בעזרת קופון שרכשנו באינטרנט. כל משפחה מסרה את קופון הטבה שלה בכניסה ונכנסנו עם הילדים. הילדים השתוללו וליטפו ארנבים, שפנים וכל מיני מכרסמים למיניהם. הילדים אכלו גלידות ואנחנו הזמנו כוס קפה וגם עוגה בקפיטריה. זה היה בילוי מהנה ביותר. אתנחתא קלה מכל המרוץ המטורף של החיים. הילדים התחילו להתעייף ולריב אחד עם השני על שטויות, כהרגלם של ילדים והבנו שהגיע הזמן לחזור לצימר. הגענו לחדרים, הכנסנו אותם למקלחות והשכבנו אותם לישון אחרי צפייה רגועה בטלוויזיה. היום הראשון היה מתיש. אבל בהחלט היה שווה להגיע לכאן ובאמצעות קופונים לצימרים לכל החברים. הכסף שהיה מתבזבז על הלינה מנתב את עצמו לגלידות ופינוקים קטנים לנו ולילדים. למחרת, אחרי ארוחת הבוקר, נסענו לפארק מים. שהינו שם כשלוש שעות עד שהבנו שהגיע הזמן ללכת. הילדים התעייפו ואנחנו רצינו ארוחה אמיתית ולא המבורגר או נקניקיה. הלבשנו את הילדים ונסענו למסעדה שרשומה גם בהסדר של קופונים למסעדות. לארוחה היה מראה מפתא והיא הייתה טעימה מאוד. הזמנתי סטייק אנטריקוט, אישתי הזמינה אסאדו. רונן ואשתו הזמינו קבב הבית וסטייק פילה, אסף הזמין צלעות כבש על האש ואשתו ביקשה חזה עוף צלוי. אכלנו לשובעה והילדים רצו שניצל ונקניקיות עם צ´יפס. הוספנו קצת כסף כי שובר הנחה שיהי לנו לא כיסה את כל אותה ארוחה. אבל נהנינו כ"כ שזה היה שווה בהחלט! החלטנו יחד שבפעם הבאה נרכוש עוד קופונים לצימרים. זה היה טיול מצוין! ביום למחרת נחנו בעיקר והילדים השתוללו בגן השעשועים ליד החדרים. אנחנו פיצחנו גרעינים, צחקנו ונהנינו. היה נהדר!
קופונים - מוניות בקריות - אינדקס מוניות ארצי - מוניות קרית מוצקין - מוניות קרית חיים - מוניות קרית ים - מוניות קריית ים - קרייתי - צלמים בקריות - צלמי מגנטים בקריות - צלם מגנטים בקריות - צלמי מגנטים בחיפה - מגנטים בקריות - מגנטים בחיפה - צלמים בחיפה - צלם בקריות - צלמי וידאו בקריות - צלמי וידאו בחיפה - צלם וידאו בקריות - צלם וידאו בחיפה - צלמים בחיפה - צלם בחיפה - מוניות גדולות בקריות - צלמים בקריות - צלם בקריות - צלמים בחיפה והקריות - מוניות בקריות - צלמים בקריות - צלם בקריות - צלמים בחיפה - צלם בחיפה - צלמי וידאו בקריות - צלם וידאו בקריות - צלם וידאו בחיפה - צלמי וידאו בחיפה - צלמים בקרית שמואל - צלמים בקרית חיים - צלמים בחיפה - צלמים בקרית ים - סטודיו לצילום בקריות - צלם בחיפה - מוניות בקריות - צלמים בקריות - צלמים בחיפה - מוניות בקריות - צלמי אירועים בקריות - צלמים בקריות - צלם בקריות - סרטי תדמית בקריות - סרטי תדמית בחיפה - צלמי DSLR בקריות - צלמי DSLR בחיפה - צלם בחיפה - פורץ רכבים בקריות - פורץ רכבים בחיפה - צילום בקריות - צילום בחיפה